Tuesday, August 11, 2009

BeRsUngguH2 MeNgemAs Umah

pagi ni mcm biase la pas huby aku g keje,aku pun duk la memenungkan diriku ini.
tp rini aku ada misi yg perlu diselesaikan iaitu mengemas umah. adesss.. nak tau nape? sbb mak metua aku nak dtg umah..ahaks... bukan umah aku bsepah k,umah aku smemangnya sentiasa cantik n kemas cuma kena extra kemas la bila mak metua nak dtang, kena kemas bilik tetamu 2..almaklumla tggal 2 orang je kan, so bilik 2 xbrape nak guna la..nak prepair barang2,ati mak kena jaga beb..nnt kot xmau plak mak aku dtg lagi..sedih aku..huhu.bila memikirkan nak mengemop lantai 1 umah nih yg buatkan aku sakit perut nih.. tp xpe,aku ade tips mudah, nak bagi bersih cepat, mop je lantai dgn air panas yg dicampur dgn pencuci lantai..kompom cepat je lantai korang bekilat mcm umah aku nih,hhuhu..k la, aku nak memulakan tugasan aku tuk arinih.. MISI : MENJADIKAN RUMAHKU CANTIK MCM MUKA AKU! RUMAHKU SYURGAKU.. ;))

1 comment:

  1. ahahhaah lawaks la ko nih..
    mcm doremon!!
    so apa mak ko komplen pasal rumah ko?
    bersih berseri2 or biasa2 je?
    ahhaha

    ReplyDelete