Monday, September 7, 2009

MY WEDDING


agak lambat tuk aku kongsi bsama sume kwn2 ku
aku slamat diiajbkabulkan pada 26.6.2009 bersamaan hari jumaat kira2 jam 5ptg di Masjid AlHuda Pasoh 2. Wan Fairus Hisham slamat dinikahkan dengan Zuliana Roslan berwalikan dan dinikahkan sendiri oleh ayah aku.. kmudian mlm ada mjlis berinai, tukar2 baju (jepun n siam). pada keesokkan harinya (27.6.2009) majlis bersanding dan mkan beradap. alhamdulillah sume bjalan dengan lancar dan baik sekali.. esoknye plak ktrg g ambik gmbar kat luar plak..kira posing mcm model la walaupun xbrape macam sgt..haha..ambik kat kampung stay,batu kikir..hari bersejarah aku nih telah menggunakan khidmat andaman daripada Cikgu Zai Beauty Collection. betul kata orang, untuk mlaksanakan sebuah majlis perkahwinan, mmg memakan masa yg lama tuk perancangan dan pelaksanaan. memenatkan. tp aku rasa bahagia dan btul2 gembira.. trima kasih yg xterhingga kpd mak ayah aku, adik bradik aku, kluarga metua aku, sume saudara mara, kawan2 aku specialy kwn baik aku(ani n is), kawan2 yg lain yg sudi dtg juga, tanhks byk2. n sume jiran2 dan perseorangan yg terlibat dlm menjayakan majlis perkahwinan aku. jasa kalian hanya tuhan yg dpt membalasnya.. luv u all. doakan kebahagian aku dunia akhirat bersama suamiku yg tersayang..aminn....

1 comment:

  1. Alhamdulillah.. suma bejalan dgn lancar..
    anyway im wishing u, happy always.
    semoga berkekalan hendaknya.

    memang penat kalo kawen kan?
    SAPA SUH KAWEN? hahahahaha

    ReplyDelete